Hoe het werkt

Nieuwe klant

U wordt klant bij ons door contact op te nemen met ’t Vervoertje via telefoonnummer 06 – 25 53 27 08 of via info@vervoertjeouderkerk.nl. We komen dan bij u langs om u een 10-rittenkaart voor € 15,- te verkopen. Wij vragen u hiervoor contant geld in huis te hebben. Sinds kort kunt u de bijdrage ook overmaken op rekening nummer NL34TRIO0320653684 t.n.v. Vervoertje Ouderkerk. Dit laatste heeft onze voorkeur.

Een enkele rit per persoon binnen Ouderkerk a/d Amstel bedraagt € 1,50; naar ziekenhuis Amstelland en omgeving (e.o.) en AMC e.o. € 3,-; naar het VUmc e.o. € 4,50. Mantelzorgers mogen gratis mee.

Minimaal een dag van tevoren geeft u op waar u naar toe wilt en hoe laat. U moet de 10-rittenkaart meenemen, zodat de chauffeur die af kan tekenen

Bestaande klant

Als u al klant bent bij ’t Vervoertje en u heeft een nieuwe kaart nodig kunt u ons bellen of mailen om dit te melden. Dan komen we bij u langs om een nieuwe rittenkaart te verkopen. Graag ontvangen wij de € 15,- per rittenkaart op rekeningnummer NL34TRIO0320653684 t.n.v. Vervoertje Ouderkerk of contant.